Minä olisin kyllä nyt ihan sitä mieltä, että pitäisi tehdä sellainen laki, että facebook pakolliseksi kaikille! Eikä mitään salaisia profiileja ollenkaan hyväksytä. Sillä mitäs iloa on siitä, että saatoin saada selville erään ihmisen oikean kokonaisen nimen, jos sen nimistä tyyppiä ei löydy facebookista. Mälsää, sanon minä!

Olen yhä siellä twitterissäkin, mutta ihan suoraan sanoen en kyllä oikein tajua miksi minun pitäisi olla siellä, kun olen jo facebookissa ja samat ihmiset jotka seuraavata minua twitterissä (kaikki kolme) voivat tehdä sen facebookissakin.

En oikein tunne tuon twitterin kirjoittamattomia sääntöjä, onko soveliasta alkaa seuraamaan esim. sellaista henkilöä, jonka tiedän esim. täältä blogimaailmasta, mutta en ole harrastanut henkilön kanssa minkäänlaista ajatuksenvaihtoa vaikkapa kommenttilaatikossa, enkä tiedä tietääkö henkilö välttämättä kuka olen. Onko se tunkeilevaa vai ihan okei? Omasta puolestani on kyllä ihan sama, vaikka minua alkaisi seuraamaan ihmiset joita en tunne. Tosin en nyt tiedä onko minussa mitään seurattavaa, kun en ole vielä oikein vakuuttunut koko twitterin tarpeellisuudesta.

Ja lopuksi, tuo lauantainen levyraatikin on vielä käynnissä. Mielipiteitä on tähän mennessä tullut kaikki huimat yksi! Hihhei vaan. :)

1241439351_img-d41d8cd98f00b204e9800998e