Taidankin tehdä ihan oman postauksen tuosta eilisen kyselyn tuloksesta. Oli hauska lukea teidän olettamuksianne minusta.

Tuo työjuttu olikin mielenkiintoinen, sillä en ole missään vaiheessa edes vihjannut mitä teen työkseni, ettekä te sitä näemmä arvanneetkaan oikein. Enkä kerro sitä ihan tarkkaan nytkään, mutta sen voin kertoa, että minähän siis en ole mitenkään ylevästi koulutettu, ihan ammattikoulupohjalta ja työskentelen palveluammatissa. (Olen se siskoksista laiskempi ja tyhmempi siis. :D )

Koulutuksen kanssa olittekin enemmän oikeilla jäljillä, eli olen juuri lopettanut opiskelun ja opiskelin kaupallista alaa. Merkonomi pitäisi minusta tulla. (jälkihuomautus: ammatinvaihdos siis kyseessä, ei liity juuri millään tapaa tuohon aiempaan ammattikouluun)

Sitten olen ihan tavattoman yllättynyt siitä, että te kaikki kuvittelette minun olevan niin kovasti tummatukkainen, että ehkä jopa musta. Totuus on tämä:

1132860.jpg
(hieno itse ylhäältä päin otettu kuva)

Silmät on vihreät, se taisi mennä kaikilla oikein. Ja Wille osui lähimmäs pituuden arvauksessa, 169,5 on oikea vastaus. Asun kerrostalokaksiossa (kyllä, se BB tuli eri huoneessa kuin missä tietokone sijaitsi), ja aika moni tiesi missä päinkin, koska en ole sitä mitenkään yrittänyt salailla. Eli Linnainmaallahan minä. Täällä on onneksi niin monta kerrostaloa, että en usko kenenkään jäljittävän minua pelkän kaupunginosatiedon perusteella.

Tyylinkin kanssa olitte ihan oikeilla jäljillä. Tyylini on sellainen aika tavallinen, mutta ehkä ripaus rokkia kuitenkin, ainakin hengessä mukana jos ei aina päälle päin näy. Kivat farkut ja tennarit ovat kai sellainen perusarkityylini. Enkä ole mikään muodin perässä menijä, eli en omista pillifarkkuja tai legginsejä ja tönkköä farkkuhametta, vaikka olisivat kuinka olleet muotia viime aikoina.

Luonteenpiirteistä olisi kai parempi kysyä ihmisiltä jotka tuntevat minut, itse on niin paha mennä arvostelemaan itseään, mutta kyllä te ihan oikeaan kai osuitte. Ainakin minä toivoisin olevani kaikki huomioon ottava, hyväntahtoinen, mukava ja kaikkea sitä muutakin mitä sanoitte.

Tämä oli kiva meemi.