Selailin tässä blogeja google readeristani ja löysin tämän oman blogini. (tietysti olen tilannut oman blogini!) Tuli mieleen, että pitäiskös tänne kirjoittaakin jotain.

Syksykin pääsi salakavalasti yllättämään. En tykkää kylmästä enkä siitä että tulee talvi, mutta tykkään syksystä valokuvauksellisessa mielessä. Ja tykkään syksystä myös siinä mielessä, että joka päivä ei tarvitse pohtia päätään puhki, että mitä sitä tänään laittaisi päälleen, kun ulos lähtiessä sen piilottaa takin alle kumminkin! Kätevää. Paitsi tietysti jos on menossa jonnekin missä pitää ottaa se takki pois, mutta ajattelin lähinnä kauppa- ja bussireissuja, joilla on vaara törmätä esim. herra B:hen.

Herra B. on yhä söpö ja sillä on yhä kaupungin ehkä kauneimmat silmät. Enkä minä yhäkään tunne sitä oikeasti. Pöh.

*****

Tässä kohtaa olen varmaan vartin verran jo aloittanu ja deletoinut yhtä ja samaa asiaa, mutta en saa puettua sitä sanoiksi. Ei tule bloggaamisesta mitään, kun ei saa sanottua mielen päällä olevia asioitaan. Noh. Sanon kumminkin, että jos yhden miehen kanssa on ollut molemmin puolista tykkäämistä tuossa kesällä, sitten mies tahollaan alkaakin seurustella jonkun muun kanssa, yhteydenpito vähenee hetkeksi, mutta on sitten palautunut taas normaalimmaksi.. niin onko reilua päättää ilmoittaa yhtäkkiä, että sillä on ollut ikävä minua! Itsehän valitsi..

*****

Kyllähän minun elämässäni muutakin tapahtuu, kuin noita miesjuttuja, mutta jotenkin en saa niitä purettua muualle, kun taas muut asiat tulee käsiteltyä muissa paikoissa. Joten tänne jää vain nuo miesjutut, ja nyt te varmaan luulette, että minulla ei ikinä mitään muuta mielessä olekaan. Ja kuinka oikeassa siinä olettekaan. Haha. No ei vaan. Pääni on täynnä kaikenlaista joutavaa, joka ei kuuluis sinne ollenkaan.

Mutta hei, nyt on viikonloppu ja valtakunnassa kaikki hyvin!