En tiedä mahtaako ketään jaksaa kiinnostaa minun onneton/olematon mieselämäni, mutta jauhetaan siitä silti. Taas.

Olen viime päivinä miettinyt Ihastuspoikaa ja tätä meidän yhteistä parivuotista taivalta. Yhteisellä tarkoitan siis sitä kun ollaan tunnettu, en mitään sen kummempaa.

Näin Ihastuspojan viime viikolla, joten se "tapaaminen yhdessä vietetyn yön jälkeen" on ikäänkuin poissa päiväjärjestyksestä. Kaikki oli ihan normaalia, iloista ja mukavaa. Ystävyyttä. Ei muuta. Ja olen oikeasti ihan tyytyväinen siihen. Ja se on totta, eikä mitään epätoivoista vakuuttelua. Tykkään Ihastuspojasta tosi paljon, mutta reilussa kahdessa vuodessa olen oppinut siitä kaikenlaista, eikä se välttämättä ole ihan poikaystävämateriaalia kuitenkaan. Liian levoton, liian rauhaton.. luulen tarvitsevani vakaamman ihmisen, että voisin kuvitella seurustelevani.

Mutta koskapa sellaista vakaata ihmistä ei ole just nyt tavoitettavissa ollut, niin sellainen go with the flow-tyyppinen tapahtuma Ihastuspojan kanssa oli ihan suotavaa ja harmitonta. Ja kuten taisin jo kerran aikaisemminkin sanoa, ihan odotettavissa, että se tapahtuu ennemmin tai myöhemmin.

Kaikkihan sai alkunsa siitä, kun baarissa hengasimme ihan kaikessa rauhassa toistemme seurassa, kun Ihastuspojan joku miespuolinen kaveri tuli siihen ja sitten ne leikkimielisesti pussasivat toisiaan. Pojan kaveri sanoi minulle, että tuo poika on niin hyvä pussaamaan. Johon jouduin sanomaan, että enpä tiedä, kun ei ole kokemusta. Jonka johdosta Ihastuspoika korjasi tilanteen hyvin äkkiä. Sitten oli kokemusta. Tsihhih. (huomautettakoon, että kaikilla oli alkoholia veressä jonkin verran, se on aina oiva apuväline lisäämään spontaaniutta)

Mutta koko jutun pointti oli siis se, että olen varsin tyytyväinen, että kaikki tapahtui, jotta se saatiin pois roikkumasta väliltämme. Ja että olen tyytyväinen siitä, että se ei millään tapaa muuttanut tai pilannut kuitenkaan välejämme. Joskus olisin hakenut vaikka kuun taivaalta Ihastuspojan napsauttaessa sormiaan, mutta en enää.

Mutta kyllä minä sitä vielä voisin toistekin silti pussailla.