1373342.jpg

Aamulla melkein ärsytti, kun nousin ylös ja katsoin ulos ikkunasta ja maa oli ihan valkoisena. Lunta! Vaikka kevät jo piti tulla. No okei, nyt siellä on taas tuollainen loskakeli, eikä lumesta tietoakaan, kun vaan pysyisikin sitten poissa.

Päivän paras juttu on kuitenkin ehdottomasti se, että minä olen saanut taas tunnustusta. Sirenita antoi minulle tällaisen hienon kunniamerkin:

1373363.jpg

Koska ihastelu on hellyttävää (kuulemma) ja toivomuksena on, että saavuttaisin ihastuspojan kanssa tuollaisen "spread the love"-tilan. Hih. Minäkin toivon sitä. Nyt on ollut sen suhteen vähän hiljaisempi viikko, johtuen ihastuksen iltavuorosta, mutta ensi viikkoa jo malttamattomana odotan!

Sitten tuota pitäisi kai jakaa eteenpäin. Tämä on aina se pahin vaihe, koska en haluaisi joutua valitsemaan ikinä vain muutamaa kelle näitä juttuja antaisi. Ja sitten on sekin, että antaako vain sellaisille jotka eivät ole vielä saaneet ja jättää antamatta sellaiselle kelle haluaisi ehdottomasti antaa, vain koska hän on tuollaisen jo saanut. Päätöksiä, päätöksiä.

*tässä välissä monta minuuttia ankaraa pohdintaa*

Loppujen lopuksi tulin siihen tulokseen, että tuo kunniamaininta kuuluu minun osaltani ehdottomasti Sirenitalle ja Willelle (vaikka molemmilla tuo merkki jo on), koska jaksavat aina ilopilleröidä minun kommenttilaatikossani, sekä Tiinalle, ihan vaan siksi, että elämä ilman siskoa olisi kamalan tylsää.

Näin. Nyt se on tehty. Ja nyt jo harmittaa kaikkien niiden puolesta joille en tätä antanut, vaikka kaikkihan tuon merkin olisivat oikeasti ansainneet.