"Muumipeikko mietti hetken talvea. Ehkä talvi oikeastaan johtuikin siitä, että kymmenentuhatta mörköä oli istunut maassa."

Joku oli googlautunut minulle tuolla lauseella. Tai lauseilla. Se ilahdutti minua niin, että päätin laittaa sen oikein kaikkien luettavaksi.

*****

Yksi päivä enää töitä ennen kesäloman alkua. Jei! Toivottavasti ilmatkin sitten tästä vähän kesääntyvät. Lomalle jäämisestä tekee vielä hitusen iloisemman asian se, että kävin tänään ihastuspojan kanssa kuin ohimennen keskustelun, että ehkä voisi vaikka nähdä tuossa joskus lomani aikana. Pallo jäi ikäänkuin ihastuspojalle, että se voisi sitten vaikka soitella tai jotain. Epäilevä puoleni ei tosin uskalla tästä ihan kauheasti iloita ennenkuin näen soittaako se oikeasti joskus. Vaikka kyllä minä melkein haluaisin uskoa että se soittaa kyllä, ennemmin tai myöhemmin. Apua.

*****

Minulla on tapana aina silloin tällöin kehitellä itselleni hurahduksia joihinkin asioihin. Tällä hetkellä olen erittäin addiktoitunut viinirypäleisiin ja Good Charlotten The River -biisiin. Rypäleitä en voi teille tänne laittaa, mutta musiikkia voin. Olkaapa hyvät.