En ole tainnutkaan edes muistaa kauheasti hehkuttaa täällä talvilomaani. Asia korjattakoon nyt. Minulla alkoi talviloma. Kokonainen viikko lomaa. Tai vähän ylikin, jos lasketaan tämä viikonloppu jo mukaan. Jipii!

Minulla on ollut kiva viikko. Olen huomannut sellaisen yllättävän piirteen itsessäni, että mitä enemmän minulla on kaikkea kivaa tapahtumaa tuolla "oikeassa elämässä" sitä vähemmän siitä tulee kirjoitettua tänne. Aiemmin olen jaaritellut tänne kaikenlaisia ei niin tärkeitä elämäni käänteitä, mutta nyt kun olisi ehkä oikeasti kaikkea kivaa, niin en saa purskautettua niitä suustani ulos. Tai käsistäni näppäimistölle. Minä vaan leijun pää pilvissä ja kuljen pitkin poikin hymyillen typerästi yksinäni. Jos näet bussissa tai kadulla siis tyttösen joka näyttäisi hymyilevän ilman järkevää syytä, se saatan olla minä.

Siitä maanantaisesta Tuska Winterwaristakin piti kai kirjoittaa jotakin, mutta ei minulla siitä mitään erityistä sanottavaa ole. Se Ensiferum oli juuri sellainen kuin odotinkin sen olevan, eli en tykännyt kauheasti. Megadeth nyt oli Megadeth, en ole mikään sellainen suuri fani ollutkaan, enkä sellaiseksi ryhtynyt nytkään. Toiset biisit toimii minulle ja toiset ei. Sellainen ihan jees-meininki. Mutta se Volbeat. Se oli oikeasti ehkä illan parasta antia, todella piristävä tapaus ja toimi ainakin livenä vallan mainiosti. Ja tykkäsin laulajan äänestä kovasti. Jossain bändin tyyliä taidettiin kutsua rockabillyhengessä soitetuksi heviksi. Kannattaa tutustua, jos vähääkään kiinnostaa.

Seurani oli myös mitä mainionta tuolla reissulla, en muistakaan koska olen viimeksi saanut nauraa niin paljon.

Ja koko viikko töissäkin on ollut varsin hyväntuulinen. Siitäkin huolimatta jään ilomielin viikoksi lomalle. Olen sen kyllä ansainnut. Aion laiskotella oikein kunnolla lähes koko viikon!

Nyt menen keittämään itselleni makoisat vaniljakahvit. Iloista perjantaita ihan kaikille!

1276580.jpg