Minä taidan olla vähän saamaton vätys välillä. Olen nyt lomaillut kaksi viikkoa, enkä ole tehnyt oikeistaan mitään niistä asioista, mitä olin päättänyt tehdä lomalla. Siis velvollisuuspuolelta. Laiskottelu ja hauskanpitopuoli on kyllä hanskassa.

Minun pitäisi ainakin pestä edelleen ne ikkunat. Sitten vakaa aikomus oli loman aikana myös ottaa varmuuskopiot kaikista tietokoneella olevista valokuvista. Lisäksi se uuden työpaikan haku pitäisi ottaa oikein asiakseen, monestakin syystä. Ja kaikkea muuta pientä.

Ja mitä minä teen. Kaikkea muuta, mutta en noita edellä mainittuja asioita. Huomennakin lähden laiskottelemaan mökille joksikin aikaa, en tiedä vielä ihan tarkalleen koska palaan takaisin kotiin. Riippuu kuinka kauan vie, ennenkuin höperöidyn siellä.

Mutta toisaalta. Nyt on loma. Ja jos ei lomalla edes laiskottele, niin koskas sitten!

Ja lopuksi vielä musiikkia, joka ei liity sitten edes etäisesti tuohon äskeiseen höpinääni. Minä vaan tykkään tästä biisistä ihan valtavasti.



Seether - Rise Above This