Nyt se on sitten virallista tietoa. Ihastuspojalla on tyttöystävä. Sitähän minä olen epäillyt kesästä asti jo, mutta eilen asia tuli ikäänkuin ohimennen ilmi ihastuspojan ihan omasta suusta lausutussa lauseessa. Yllätyin vain siitä kuinka vähän se loppujen lopuksi harmitti minua. Mutta toisaalta, kyllähän minä sen jo tiesin, vaikkei sitä ollut aiemmin ääneen sanottu.

Olen onnistunut myös hankkimaan itselleni jonkinlaisen flunssan tapaisen. Olo ei muuten onneksi ole kovin kipeä, mutta tänään tällainen kuiva yskä on ottanut hermoon jonkin verran. Mutta eiköhän tämä tästä. Nyt ei jaksaisi eikä ehtisi sairastaa, koska perjantaina olisi työpaikan pikkujoulut ja lauantaina ystävän syntymäpäiväjuhlat.

Ja arvatkaa mitä. Ennakkotilasin äsken itselleni 19. päivä ilmestyvän Foo Fightersin Live at Wembley Stadium -dvd:n. Hip hei! Se on ehkä vähän niinkuin pakko saada. Olinhan sentään itse paikalla. Kröhöm.

Lopuksi kappale, joka ei liity millään tapaa mihinkään tässä postauksessa mainittuun asiaan, se on vain ollut tehokuuntelussa viime aikoina. Tykkään.