Sixx:A.M. - Life is Beautiful


Tuo ylläoleva biisi ja video on melko varmasti ollut täällä ennenkin, mutta oli nyt pakko laittaa se taas, koska minulla on tänään juuri tuollainen life is beautiful-fiilis. Monestakin syystä. Olen istunut tässä töistä kotiin päästyäni ja hymyillyt kuin hangon keksi yksinäni. Mitenkä sitten hangon keksi ikinä hymyileekään.

Yksi hyvänmielen aiheuttaja on ihastuspoika. En tiedä onko kukaan huomannut, etten ole paljon enää siitä kirjoitellut, mutta se johtuu ihan siitä, ettei ole mitään kirjoitettavaa. Mutta totesin tänään, että parasta mitä minulle ja ihastuspojalle on tapahtunut oli se, kun minä päätin lakata haikailemasta sen perään, koska se tuntui olevan ihan ajan haaskausta. Ja koska lakkasin yrittämästä tehdä vaikutusta siihen, jonka vuoksi ehkä lakkasin hermoilemastakin turhaan, niin tuntuu että meidän välimme ovat vain parantuneet ja tulleet entistä mutkattomammiksi sen jälkeen.

Ennen minulla oli kauhea tarve käyttää hyväksi kaikki tilaisuudet jutella ihastuspojan kanssa, nyt olen huomannut, että voidaan olla yhdessä myös hiljaa ja sekin tuntuu mukavalta. Välillä vain istumme taukohuoneessa vastatusten ja luemme päivän lehtiä, ja välillä jompikumpi lukee toiselle ääneen jonkin hauskan tai kiinnostavan jutun. Olen kauhean iloinen, että olen saanut siitä miehestä ystävän itselleni.

Mutta ihastuspoika ei edes ole se pääsyy tähän tämän päivän onnellisuuteen. Siihen on ihan muita syitä, mutta enpäs kerro teille. Ainakaan toistaiseksi. Kun minusta tuntuu, että aina jos alan hehkuttamaan täällä jotain iloisia asioita, niin sitten ne menevätkin jotenkin mönkään. Että parempi vaan hehkua ihan sisäisesti.