Kirjoitin marraskuussa tänne silloin tuoreesta Mister Tampereesta. Sittemmin olen nähnyt samaa tyyppiä siellä sun täällä hillumassa pitkin Tampereen katuja. Tai no ei se hillu, ihan asiallisesti kävelee niinkuin muutkin ihmiset. Ja kesän riennoissa törmäsin kyseiseen herraan myös terassilla, jossa myös kommunikoin kanssaan, koska oli siellä töissä ja minä tilasin häneltä juotavia. Nyt samainen Mister Tampere, eli Risto mikälie (sukunimi ei tiedossani) on sitten asukkaana juuri alkaneessa uudessa Big Brotherissa. Hyvä Risto!

Ja koska minä olen kuitenkin puhunut Riston kanssa ja Risto on nyt vähän niinkuin julkkis, niin olenko minä nyt melkein sukua julkkikselle?

1860143.jpg

P.S. Tampereella sataa ihan älyttömästi, voi olla että tulee vedenpaisumus ja koko Tampere häviää maailmankartalta. Kyllä teidän sitten tulisi meitä ikävä.