Minulle on taas päädytty monenlaisilla hakusanoilla ystävämme googlen kautta. Ja muutaman muunkin hakukoneen toki.

On haettu riemukkaita seksitarinoita (seksi on vakava asia!) ja humoristisia jumppaohjeita (minusta jumpassa ei ole mitään hauskaa). Sekä myös savolaisia jumppaohjeita. Jumppaavatko savolaiset toisin kuin muu kansa? Jos siellä joku savolainen nyt lukee tätä, niin voisitko ystävällisesti hiukan valaista tätä asiaa meille?

Joku on myös hakenut kuinka Nokian 6085-malliseen puhelimeen vaihdetaan kuoret. No ei kuinkaan! Minulla on sellainen, joten tiedän tämän. Kiinteät on kuoret.

Jotakuta on askarruttanut asiakaspalvelutilanne espanjalaisen kanssa. Luulisin, että espanjalaiset toimivat kuten muutkin ihmiset, hymyllä ja ystävällisellä asenteella pääsee varmasti aika pitkälle. Mutta korjatkaa jos olen väärässä.

Joku oli myös hakenut sanalla "immenkalvoni". Juuri tuossa muodossa. Voin kertoa, että jos olet immenkalvosi menettänyt, niin ei sitä enää guuglaamalla takaisin saa.

Paras haku viimeiseksi: "Meidän äiti on juonut teidänkin äitien viinat". Tähän ei ole mitään lisättävää.

*****

Nyt on muuten jälleen perjantai, vihdoin. Minä saan tänään mukavan vieraan tuolta kaukaa kaupungin toiselta laidalta. Muu viikonlopun ohjelma on ihan avoin. Tekisi mieli mennä baariinkin pitkästä aikaa, joku syysvimma iskenyt minuun, mutta eipä taida olla muita lähtijöitä. Ehkä vedän kalsarikännit kotisohvalla.

Hauskaa perjantaita kuitenkin kaikille!

938335.jpg

P.S. Minä en muuten vihaa syksyä, tuo on Ressun ihan henkilökohtainen mielipide tuossa sarjiksessa.