Lumi haasteli lukijoitaan kirjoittamaan postauksen pelkästään positiivisista asioista. Minähän olen itse positiivisuus, mutta silti tuntuu yllättävän hankalalta lähteä vartavasten listaamaan positiivisia asioita. Hankalaa, mutta kivaa! (huomatkaa positiivisuus)

Eli tällä hetkellä erityisen positiivisia asioita:
  • winampista soi juuri tosi hyvää musiikkia! (Avenged Sevenfold - A little piece of heaven)
  • viikonlopuksi on tiedossa retki Helsinkiin, odotan sitä jo innolla
  • näin ihastuspojan maanantaina (mitenkä en ole muistanut kertoa sitä täällä aiemmin!)
  • nyt ihastuspojan ollessa sairaslomalla olen tutustunut paremmin ja saanut uuden hengenheimolaisen ihastuspojan (työ-)kaverista. Kiva, että töissäkin on joku ystävä jonka kanssa tuntee olevansa samoilla aaltopituuksilla.
  • minulla on irtokarkkipussi tuossa pöydällä ihan käden ulottuvilla
  • minulla on uudet kivat farkut! (ei olisi oikeistaan ollut nyt uusien vaatteiden aika, mutta kun ne olivat niin kivat ja minulla oli alennuskuponki, jonka tuoma säästö olisi mennyt ihan hukkaan, jos en olisi ostanut jotain)
  • tänään on paistanut aurinko
  • minulla on vielä yksi lomapäivä varastossa, aion käyttää sen ensi kuussa
  • Disco Ensemble tulee lokakuussa Tampereelle! Triplajee!
  • kiva kun on blogi missä voi hihkua kaikkia positiiviisia asioita
  • mukavaa on myös se, että blogillani on ihania lukijoita, jotka jatkavat tätä positiivisuusteemaa omissa blogeissaan, eikös niin?
Positiivista torstai-iltaa kaikille!