1510395.jpg

Yllätystyttö on ihan itse tehnyt tällaisen hienon merkin, jonka saa ottaa käyttöön jos tuntee olevansa ihmisystävällinen. Minä tunnen ja otin. Ei voisi hienompaa merkkiä olla!

Tänään on ollutkin hyvä päivä olla ihmisystävällinen. Erityisen ihmisystävällinen olin ihastuspojalle, jonka kanssa sain tänään oikein mukavan jutustelutuokion, kun satuttiin pihalle happihyppelylle yhtäaikaa. Tai no, ei satuttu ihan vahingossa kyllä, vaan poika meni ensin ja minä sitten hetken päästä ihan "sattumalta" perässä. Hih. Ihastuspoikakin oli hyvin ihmisystävällinen minua kohtaan. Jäi kovasti hyvä mieli tästä työpäivästä.

Ulkona on muuten ihan tavattoman lämmin tänään. Ihanaa on se.

Ei kai minulla sitten muuta tänään. Laitetaan tähän loppuun vielä yksi videollinen hienoa ihmistä.




Herra Ylppö ja Ihmiset - Videovuokraamon tyttö