Olen tainnut olla kovasti kiltti koko vuoden, koska sain monta mukavaa lahjaa joulupukilta. Sain kirjan jota olin toivonut, ja levyn jota olin toivonut. Lisäksi sain esimerkiksi juomalaseja, kauniin kahvikuppiparin ja kaikenlaista muuta pientä.

Tämän päivän olen ottanut levon kannalta, katsellut televisiota, syönyt joulusuklaita ja äidin mukaani laittamia pipareita, sekä juonut hyvää vaniljakahvia, jonka sain joulupukilta myös. Ja valmistaudun palaamaan arkeen heti huomenna taas. Työpäivä edessä siis. Toivottavasti saan unta illalla, on tullut myös nukuttua vähän turhan hyvin joulun aikana.

Ihme kyllä minua ei edes ahdista töihin palaaminen, joululoma oli mukava, mutta mukavaa on mennä taas töihinkin. Odotan ilolla jo monen ihmisen näkemistä. Onni on ihanat työkaverit.



Seether - Like suicide