No johan nyt on ärsyttävää. Sunnuntaina kuulin ja näin yhden hyvän biisin televisiosta, Voicelta varmaankin, jonka olen kyllä kuullut ennenkin, mutten ole tiennyt kuka sen esittää. No näppäränä tyttönä kuvittelin tietysti muistavani esittäjän nimen myöhemmin, ilman sen kummempia toimenpiteitä kuten vaikkapa asian muistiin kirjoittamista. No enpä vaan muista. En sitten millään. Enkä kappaleenkaan nimeä. Voi äh.

Säästyittepähän ainakin taas pakkosyötöltä, koska tännehän minä sen olisin tupannut jos olisin muistanut.

Kukaan ei sitä paitsi vastannut eiliseen pyyntööni kertoa mistä haluaisitte minun kirjoittavan! Pitääkö minun nyt osata muka kirjoittaa ihan omasta päästä. Elämässäni ei taida tapahtua nykyään mitään kirjoitettavaa. Ihastuspoika kyllä palasi sairaslomalta jo, ja on nyt aamuvuoroviikossa, mutta ei siitäkään nyt ole oikein kirjoitusmateriaaliksi. Odottelen moottoripyöräkauden loppumista, josko sitten saisin takaisin meidän aamun bussikeskustelut edes. Työpaikalla keskusteluille on yleensä useampia korvapareja, niin ei ne ole samanlaisia.

Eikä se edes ole enää ihastuspoika sanan varsinaisessa merkityksessä. Tai siis kyllä minä siitä tykkään, mutta en jaksa enää tuhlata energiaa kuvittelemalla olemattomia siitä.

(Ihan vähän saatan olla kyllä ihastunut toisaalle päin nykyään, mutta se kyllä hirvittää minua niin paljon, etten uskalla edes ajatella asiaa. Tai siis olosuhteisiin nähden se ei taida olla kovin fiksua. Tai mistä sen tietää.)