En tiennytkään, että Alexander Stubb juontaa viihdeuutisia. :)

 

Olen vakaasti harkinnut tuon normaalin kuvablogin siirtämistä bloggerin puolelle. Tykkään uudesta vuodatuksesta muuten, mutta en nyt oikein ole päässyt sinuiksi tämän valokuvatouhun kanssa. Olenko minä nyt tyhmä, vai eikö täällä nyt ole mahdollisuutta linkittää isompaan kuvaan ilman jotain flickriä tai muuta? Jos tajuatte mitä tarkoitan.

 

Olisikohan minulla vielä jotain muuta asiaa. Tämä on taas jotenkin tyrehtynyt tämä bloggaus. Elämä on siirtynyt tuonne facebookin puolelle vahingossa. Minusta on mielenkiintoista, kuinka vannoutuneena treffisivustojen (suomi24 yms.) vastustajana, olen sujuvasti humpsahtanut facebookissa flirttailemaan, tsättäilemään ja tutustumaan uusiin miehiin erilaisissa niihin juttuihin tarkoitetuissa ohjelmissa. Mutta kun se on olevinaan ihan eri asia!

Enpä ilman facebookia olisi ehkä ikinä tiennyt, että kivoja miehiä asuu ihan joka kaupungissa, valitettavasti osa myös ihan liian kaukana.  Tai no kai minä sen tiesin, että niitä on, mutta en olisi niitä tavannut. Paitsi ettenhän minä niitä ole tavannut, noin niinkun fyysisesti. Henkisesti vaan. Mutta ehkä minä jonkun niistä tapaan ihan livenäkin, ja melko varmasti tulenkin tapaamaan. Ainakin toivon niin.

Enkä aio pitää itseäni yhtään säälittävänä, vaikka bongailen miehiä netissä. Kun kerta täällä live-elämässä on aika hiljaista nyt!