Arvatkaapas mikä olisi mukavaa. Se, että elämässä olisi kaikenlaisia mukavia käänteitä ja tapahtumia, joista sitten aina postata tänne päivän päätteeksi. Eikä näin, että vain toivon että olisi mistä postata.

Voisin tietysti valittaa siitä, että kylläpäs taas väsytti aamulla. Mutta se nyt ei ole mitään uutta. Tai voisin valittaa siitä, että ulkona sataa vettä vaikka pitäisi olla talvi, mutta senhän te näette itsekin. Enkä minä oikeistaan halua valittaa. Haluaisin kertoa kaikkia iloisia asioita. Sellaisia, että olen voittanut lotossa pääpotin, olen rakastunut ja maailman kaikki sodat ovat juuri loppuneet ikiajoiksi. Mutta ei niin ei.. never gonna happen.

Voisin tietysti laittaa teille tänne edes sarjakuvan, jonka olin vakaasti päättänyt laittaa joulun alla, mutta olin unohtanut sen tyystin, kunnes tänään se putkahti esiin koneeni syövereistä. Onhan se vähän hassua, kun joulukin meni jo, mutta luuletteko, että muistaisin sitä enää ensi jouluna, jos sitä alkaisin sinne asti säästelemään!

1212606.jpg
(wart = syylä)