Kun on varustettu tällaisella päällä kuin minä, niin kyllähän sen tietää kuinka siinä taas kävi. Sen viime viikonloppuisen Ihastuspoika-episodin jälkeen päässäni myllertää nyt yhden ihmisen sijasta kaksi. Ihastuspoika sekä se jo muutamaan kertaan mainittu uusi tuttavuus, kutsukaamme häntä mielikuvituksettomasti vaikka Veeksi.

En minä sitä Ihastuspojan luona yöpymistä kadu enkä mitään, mutta tottakai asiat pyörii päässä. Että mitkä sen sanomisista oli ihan täyttä totta, mitkä taas alkoholin tai tilanteen aiheuttamia. Ja miksi se sanoi, että siitä tuntuu, että pitäisi tehdä minuun vaikutus, säväyttää jotenkin. Sanoin kyllä, että se on sen jo tehnyt, ihan vaan olemalla olemassa.

Ihastuspoikaa on kuitenkin sinänsä helpompi tulkita ja ymmärtää, kun sen minä jo tunnen. Tiedän mitä siltä voi odottaa ja mitenkä sen aivot toimii. Tai no, niin hyvin ainakin kun ylipäänsä toisen ihmisen aivojen toimintaa voi ymmärtää.

Vee sen sijaan aiheuttaa enemmän pään vaivaa. Kun en tunne enkä osaa arvata mitä sen päässä liikkuu, jos se ei sitä sano. Ehkä pitäisi vaan uskoa, että kiire ja kouluhommien deadlinet ja muut ovat ihan oikeita syitä sille, että ei olla nähty, eikä vain tekosyitä. Ja varmaan ne ovatkin ihan oikeita syitä, ainakin osittain. Koska sitten taas miehen fb-käyttytyminen ei tue sitä ajatusta, että se välttelisi minua. Kun se siellä kumminkin tykkäilee ja kommentoi tekemisiäni yhtenään. Eikä olis mikään pakko jos ei haluis. Ota siitä nyt sitten selvää.

Ja sitten minä vielä pelkään, että se osuu tänne ja lukee nämä ja tajuaa olevansa itse kirjoituksen aiheena ja pitää minua ihan tyhmänä.

Äääää.