Ensinnäkin, tarttis varmaan tehdä tuolle sivupalkin "näitä luen ainakin"-listallekin jotain. Se ei taida olla kaikkien blogien kohdalla ihan ajantasalla enää, muutama blogi on tainnut lopettaa ja jokunen muuttaa eri osoitteeseen. Jos joku nyt sattuu huomaamaan omalla kohdallaan väärän linkin tuolla sivussa, niin saa huikata, niin säästyn siltäkin vaivalta, että käyn kaikki erikseen läpi. Olen laiska.

Toisekseen olen viime aikoina huomannut, että kun saan sähköpostiin ilmoituksen uusista kommenteista täällä, niin se toimii muuten aivan mainiosti, paitsi kun Mimmu kommentoi. Silloin ei tule ilmoitusta! Universumi on selvästi meidän keskinäistä kommunikointiamme vastaan. Tai vuodatus. Tai gmail. Tai joku.

Kolmanneksi, voisiko jo tulla se lämmin kesä? Taloyhtiömme on päättänyt selkeästi, että on jo kesä ja lämmitys on tyystin käännetty pois ilmeisesti päältä. Mutta kun ulkona ei tosiaankaan ole vielä kesä, niin tänne kämppäänhän jäätyy! Mittari näyttää hädin tuskin 20 astetta.

Neljänneksi, olen kauhean vaikean valinnan edessä. Tahdon ostaa läppärin ja paremman kameran, mutta minulla ei todellakaan ole varaa molempiin yhtäaikaa. Nyt joudun sitten valitsemaan kumman ostan ensin! Päätöksiä, päätöksiä.

Viidenneksi, minullan on oikeasti aika hyvä mieli, vaikka tämä kuulostaakin vähän valituspostaukselta. Olen vieläkin iloisella mielellä viikonlopusta, hyvästä musiikista ja kivoista ihmisistä.

Aurinkokin paistaa, vaikkei sitä näy.

 

PS. Muistin taas päivittää vaihteeksi kuvablogiakin.