Kerjäsin itselleni joskus jo aikoja sitten Tiinalta kirjaimen. Joka oli T. Ja melkein unohdin jo koko jutun, mutta nyt se palasi kummittelemaan päähäni ja ajattelin, että koitan saada jotain aikaiseksi. Ei tämä tästä miettimällä kummemmaksi muutu.

Säännöt menivät näin:

Kommentoi tähän postaukseen ja minä annan sinulle kirjaimen. Kirjoita blogiisi 10 sanaa, jotka alkavat kyseisellä kirjaimella ja lisää mukaan selostus, mitä kyseinen sana sinulle merkitsee ja miksi.

Oma kirjaimeni oli siis T.

1. Tyttöys. Vaikka olen jo vanha käpy (33 vee), niin miellän itseni aina mieluummin tytöksi kuin naiseksi. Luultavasti pysyn tällaisena tytönhupakkona ihan vanhaksi asti.

2. Tietokone. Mitä sitä tehtiinkään silloin kun ei ollut vielä tietokoneita ja internetiä? Toki minulla on elämäkin, mutta kyllä tämä virtuaalielämä (blogit, facebook yms.) on myös aika mukavaa. Jos ei olisi tietokonetta ei olisi ollut maailman parhaita blogityttöpikkujouluja!

3. Talvi. Ajatukseni talvesta ovat vähän ristiriitaisia. Toisaalta tykkään talvestakin, toisaalta taas en yhtään. Olen ihan kesäihminen, mutta on talvessakin omat hyvät hetkensä. Ja onhan talvella joulu. Talven jälkeen tulee aina kevät!

4. Televisio. Katselen tv:tä aika vähän loppujen lopuksi, mutta minulla on ne omat lempisarjani joita kuuluu seurata. Tällä hetkellä seurailen erityisesti Täydellisiä naisia ja maanantai-iltojen Rillit huurussa komediasarjaa. Ja tietysti Frendien varmaan jo sadansia uusintoja.

5. Työpaikka. Työpaikka on se paikka johon joka aamu raahaudutaan väsyneenä ja vähän pitkin hampain, mutta jossa oikeasti on ihan mukava käydä. Ja jossa minulla on ihania ja hassuja työkavereita, jotka pelastavat muuten vähän tylsän työn.

6. Tennarit. Jos pitäisi valita vain yhdet kengät mitä käyttää koko elämänsä, valintani olisi ehdottomasti tennarit! Parasta tietysti olisi, jos niitä saisi kuitenkin käyttää monennäköisiä ja värisiä, eikä tyytyä vain yksiin.

7. Tee. Tykkään teestä enemmän kuin mitä juon sitä. Jostain syystä muistan teen olemassa olon helpoiten silloin, jos olen vähän viluinen tai flunssainen, vaikka voisihan sitä juoda ihan ilman syytäkin. Tee on oikeasti paremman makuista kuin kahvi, mutta kahviin on vain niin addiktoitunut. Iltakahvin voisi hyvin korvata teellä.

8. Tupakka. Lopetin polttamisen n. puolitoista vuotta sitten. Olin polttanut viisitoista vuotiaasta asti, muutamia lyhyitä lakkoja lukuunottamatta. Nyt ei tee juurikaan mieli edes enää polttaa, vain silloin tällöin tulee tilanteita, joissa ajattelen, että nyt olisi hyvä hetki polttaa yksi tupakka, jos vielä polttaisin. Tupakan hajua en ole vielä oppinut inhoamaan.

9. T-paidat. Tykkään kaikista kivoista t-paidoista. T-paidassa saa mielellään olla joku kiva kuva tai teksti, tylsät yksiväriset t-paidat eivät oikein ole minun juttuni.

10. Tontut. Joulu tulee kohta ja tontut ovat jo liikkeellä. Pienenä kirjoitin kerran joulupukille toivekirjeen ja se jätettiin huoneemme kirjahyllyyn, jotta tonttu voisi sen siitä sitten yöllä hakea. No enhän minä tietenkään mitään nukkunut, kun odotin sitä tonttua. Äiti siirsi sitten kirjeen parvekkeelle, josta tonttu olikin sen yön aikana hakenut.
Nykyään minulla on oma parveketonttu nimeltään Paavo.


Ja jos joku nyt haluaa oman kirjaimen, niin huhuu huutelemaan vaan kommenttilaatikossa, niin annan sellaisen. Vaikka kaikki muut ovat tämän varmaan jo tehneet, minä olen ollut vaan vähän hidas.