Minä olen tässä vähän miettinyt asioita. Tai ihastuspoikaa. Ja kaikkia juttuja siihen liittyen. Jotenkin en vaan jaksa uskoa, että se ettei meidän välillä ole tapahtunut mitään edistystä, johtuisi pelkästään siitä, että ollaan töissä samassa paikassa. Vaikka se sanoikin kerran, tosin muista kuin meistä puhuttaessa, ettei pidä työpaikkaromansseja yleensäkään hyvänä ajatuksena. Koska jos se ihan oikeasti tykkäisi, niin olisiko tuollaisilla sivuseikoilla mitään väliä?

Minä kyllä uskon, että se tykkää minusta jollain tapaa, kyllä sen huomaa, mutta ehkä sillä vaan on jo joku. Tai sitten se ei vaan tykkää tarpeeksi paljon, että haluaisi mitään sen kummempaa, kuin piristystä työpäiviin silmäpelin ja muun sellaisen muodossa.

Hölmöintähän koko jutussa on se, että se itse aloitti tämän koko touhun. Me olimme olleet samassa paikassa töissä jo puolisen vuotta, ilman että oikeastaan olin kiinnittänyt koko tyyppiin mitään huomiota, kun yhtäkkiä tajusin, että se on alkanut katselemaan minun suuntaani ja vastaantullessa silmiin erilailla kuin ennen. Ja tästä olen ihan varma. SE aloitti!

Olisi nyt vaan sitten vienyt loppuun minkä aloittikin..



Atreyu - Lead Sails (And A Paper Anchor)