Iron Maiden on tänään keikalla Tampereella. Itse en henkilökohtaisesti tykkää kyseisestä bändistä ollenkaan, se on minusta tylsä, huono ja yllätyksetön bändi. Kaikki Iron Maiden-fanit saavat minun puolestani ihan rauhassa tykätä bändistä, kunhan antavat minun rauhassa olla tykkäämättä. Ehkä minä en vaan tajua.

Mutta syy miksi ylipäätään aloin kirjoittaa koko yhtyeestä on se, että minä tykkään kovasti siitä lämppäribändistä, Avenged Sevenfoldista. Ja tämä oli loistava tilaisuus päästä sanomaan se. En sentään viitsinyt ostaa itselleni lippua keikalle pelkän lämppärin takia, mutta mietin että kuuluisikohan se musiikki sieltä stadionilta ulos hyvinkin, jos menisi hengailemaan lähistölle iltasella. Jos ei sada. Saapa nähdä.

Laitan tähän loppuun yhden videon bändiltä. Tämä ei ehkä ole ihan tyypillistä Avenged Sevenfoldia, mutta hieno kappale minusta. Pitkä, mutta hieno. Video on kyllä ehkä hiukan karmiva, kerrankin olen sitä mieltä, että tuo parental advisory-varoitus on ihan syystä laitettu videon alkuun.



Avenged Sevenfold - A little piece of heaven