Atreyu - Blow


Olen viime aikoina hurahtanut ihan täysin MySpaceen. Tai no en ehkä hurahtanut, mutta käytän siellä seikkailuun enemmän aikaa kuin esim. Facebookiin. Tykkään kuunnella sellaisia biisejä ja bändejä, joita en tunne ennestään, siinä toivossa että joku kolahtaisi. Kyllä sieltä aina hyviä seasta löytyykin. Tuo ylläoleva video/bändi ei tosin ole MySpace-löytöjä vaan ihan Radio Rockin ansiota.

Viimeisiä lomapäiviäkin viedään kovaa vauhtia. Jostain syystä ei edes harmita ihan kauheasti. Lomailu on kivaa, mutta kivaa on myös mennä takaisin töihin. Ei sen työn takia niinkään, mutta ihmisten. Vaikka olenhan minä muutamia työkavereita nähnyt lomankin aikana, osaa tarkoituksella, osaa sattumalta. Ja olen minä muutamia tekstareita vaihtanut ihastuspojankin kanssa, vaikka en sitä täällä olekaan toitottanut. Minä en vaan ota siitä selvää. Mahtaakohan se tietää ihan itsekään mitä sen päässä liikkuu.

Jotenkin onnistuin heittämään vuorokausirytminikin ihan päälaelleen tässä loman loppuvaiheessa. Ennen mökille lähtöä elin vielä melko järkevässä rytmissä, josta olisi ollut helppo siirtyä työrytmiin, mutta mökillä se meni sitten vähän sekaisin ja kotiin palattuani ihan totaalisen ympäri. Eilenkin valvoin vielä joskus kolmen aikaan ja heräsin tänään aamulla vartin yli yksitoista. Eli olen tässä vielä ihan melkein aamukahvilla.
Ensi viikolla pitäisi sitten alkaa heräämään 04.45 joka aamu. Että onnea vaan minulle.

Taidan kohta könytä itseni suihkuun ja lähteä käymään vähän kaupungilla.