Painakaapa playta ja jatkakaa lukemista, mikäli ei sitten kiinnosta tuollainen animevideo.



Amorphis - Her Alone

Minun elämäni on viime aikoina selvästikin jakaantunut kahteen erilaiseen jaksoon, jotka vuorottelevat sitten keskenään. Ihastuspoikaviikkoon ja viikkoon ilman Ihastuspoikaa. Tämä viikko on ollut pojaton. Käytännössähän se nyt ei vaikuta elämääni juuri mitenkään, mutta kyllä niissä viikoissa silti on jotain erilaista. En oikein tiedä, ehkä mielialassani tai jossain. Siis vaikka näinä pojattominakin viikkoina on kivoja juttuja ja olen iloisella mielellä ja kaikkea, niin kyllä se pojan läsnäolo tietysti kumminkin tuo sitten jotain lisämaustetta minunkin elooni, pippuria tai jotain. Sitä ehkä vähän tarkemmin katsoo aamulla peiliinkin niinä viikkoina ja yrittää muutenkin olla parhaimmillaan.

Eilen oli niin lähellä, etten törmännyt ihastuspoikaan ihan sattumalta. Tai törmäsinkin tavallaan. Näin pojan seisovan bussipysäkillä, mutta niin kaukana, etten voinut muuta kuin katsoa kun bussinsa tuli pysäkille ja poika katosi sinne. Oli töihin ilmeisesti menossa, koska siis iltavuorossa tällä viikolla.

Olenkos jo maininnut, että minulla alkaa kesäloma jo kolmen viikon päästä. Se tarkoittaa siis kahta ihastuspoikaviikkoa ennen lomaa enää.  Ja kahta viikkoa tehokasta peliaikaa vakuttaa ihastuspoika siitä, että se haluaa nähdä minua lomanikin aikana. Nyt tarvittaisiin ehkä pieni ylimääräinen kourallinen rohkeutta ja reippautta. Ja viehätysvoimaa tietysti.

Mutta mieleni on nyt kuitenkin ihan hyvä, vaikka laitoinkin tuollaisen rauhallisemman kappaleen tällä kertaa. Minä vaan tykkään tuosta biisistä kovasti. Olen vakaasti miettinyt, jotta pitäisi varmaan ostaa koko levy.

Nyt pitää mennä ripustamaan pyykkiä kuivumaan ja sitten imuroimaan. Hei vaan ja hyvää viikonloppua kaikille!

PS. Käykää kurkkimassa kuvablogianikin. :)