Minulla on ollut jotenkin ihan tavattoman hyvä ja iloinen viikko. Erityisesti töissä. Erityisesti ihastuspojan suhteen. Olen ollut koko viikon ihan yhtä hymyä ja pää pilvissä ja tunnen oloni melkein teinitytöksi tämän ihastushöpsötykseni kanssa. Minä voisin vaikka vannoa, että se tykkää minusta ainakin edes ihan pikkuisen.. tai sitten se on tosi hyvä hämäämään minut vain luulemaan niin.

Minä en yhtään tiedä mitä tämä kaikki tuo tullessaan vai tuoko mitään, mutta olen ihan tavattoman onnellinen juuri nyt ihan tähänkin tilanteeseen tässä vaiheessa. Hihityttää ja vähän jännittääkin. Hih.

Huomenna on luvassa toiminnan täyteinen päivä, tai oikeastaan huvitusten täyteinen. Odotan sitäkin jo innolla. Kaikenlaista jännittävää saattaa olla luvassa. Mutta tahdon olla nyt vähän salaperäinen ja kerron siitä sitten vasta jälkeenpäin, eli luultavasti sunnuntaina.

Nyt pitää varmaan mennä ottamaan pienet päivätorkut, että jaksaa taas. Oikein iloista perjantaita ja viikonloppua ihan jokaiselle!

1561478.jpg