Hip hei! Minulla on ehkä suhde. Miehen kanssa. Itseasiassa erään työkaverini kanssa. Kuulemma. Kuulin vasta itsekin eilen tästä asiasta. Onko tämä nyt sitten se sellainen salasuhde, kun suhteen osapuolet eivät tiedä omistavansa suhdetta?

Syypää tähän suhteeseen on eräs toinen henkilö työpaikallamme. Joillekin se vaan tuntuu olevan nykyäänkin ihan mahdotonta käsittää, että mies ja nainen voivat myös olla vaan ystäviä.

Minulla on aina ollut miespuolisia ystäviä. Ja miespuolisia suhteita. Joskus niiden yhteensovittaminen on onnistunut helpommin ja joskus vaikeammin. Nyt kun olen ollut pidemmän aikaa ilman suhdetta, niin niitä miespuolisia ystäviä on tupsahdellut muutamia uusia. Mikä on mukavaa.

Tämä on oikeistaan ensimmäinen kerta elämässäni, kun olen ollut näin pitkään ilman suhdetta tai edes mitään sellaiseen viittavaa. Eikä kyse ole siitä, että minua ei koko tänä aikana kukaan olisi huolinut, vaan siitä että minä en halua olla kenenkään kanssa joka on vaan ihan kiva ja jonka kanssa voi olla. Sen pitää olla sellainen joka on maailman kivoin ja jota ilman ei voi olla.

Eli osittain tämä suhteettomuuteni on ihan oma valintakin. Ja olen ihan onnellinen näinkin. Sitä prinssiä odotellessa.

Iloista perjantaita kaikille!

1497287.jpg