Henulta löysin tällaisen lemppareiden listausjutun. Listaanpa siis omani.

Minun tämän hetken suosikkini:

1. Tuoksu

1194580.jpg

Suosikkihajuveteni tällä hetkellä on Salvatore Ferragamon Incanto charms. Kaikkien aikojen lempituoksuni on Nina Riccin Les Belles de Ricci, mutta sitä ei ilmeisesti enää myydä ainakaan Tampereella, koska en löydä sitä mistään.

2. Koru

1194587.jpg

Lempikoruni on tämä riipus, jonka olen saanut eräältä ystävältäni jo vuosia sitten.

3. Väri

1194592.jpg

Lempivärini on violetti, kaikki sen sävyt. Vaikka, jos tulet käymään kotonani, voisit sisustuksesta kuvitella lempivärini olevan sininen.

4. Kengät

899937.jpg

Tällä hetkellä lempikenkäni ovat ehdottomasti nämä talvikengät, jotka esittelin jo kerran blogissani, kun olin juuri ostanut ne syyskuussa. Nyt käytössä ne ovat osoittautuneet mitä parhaimmaksi ostokseksi myös muilta kuin ulkoisilta ominaisuuksiltaan. Huippumukavat jalassa!

5. Asu

Tämän kohdan aion skipata. Ei minulla ole mitään erityistä lempiasua. Paitsi kotilötkövaatteet, joita en aio kyllä esitellä teille!

6. Esine

1194603.jpg

Ei kai minulla varsinaisesti ole lempiesinettä, mutta jos nyt joku pitää valita, niin olkoon sitten vaikka söpö pinkki puhelimeni.

Tässäpä nämä, jatkaa ken tahtoo. Jos tahtoo.