Willen luona on ollut kovasti pohdintaa tulevaisuudensuunnitelmista. Se sai minut miettimään vähän omaakin tulevaisuuttani. Tai no, ei nyt ihan vähääkään. Aika paljon olen sitä tässä miettinyt.

Totuushan on se, että minulla on nyt kaksi eri opiskeltua ammattia, sekä tavallaan myös kolmas, ihan työn kautta kokemuksella hankittu ammatti, jota teen nykyään. Vakaa aikomus on siis kuitenkin tästä nykyisestä työstä tämän vuoden aikana hankkiutua eroon. Mutta minulla ei rehellisesti sanoen ole oikeastaan aavistustakaan mitä haluaisin ihan oikeasti tehdä. Pitää vaan katsella ilmeisesti työpaikkailmoituksia ja sen sellaisia, ja odotella että joku kolahtaisi yhtäkkiä niin, että se tuntuisi juuri siltä minun hommaltani.

Onni on se, että minulla nyt kuitenkin on vakituinen työpaikka, mikä helpottaa sitä, että sitä uutta paikkaa saa etsiä ihan rauhassa. Ei kiirettä eikä pelkoa työttömäksi jäämisestä.

*****

Tuossa aiemmin otin pienet päiväunitorkut. Nyt se minun ihastuspoikani tuli sitten ensimmäistä kertaa uneeni ja meillä oli vähän säpinöitä. Arvatkaa kuinka paljon huvitti herätä siitä unesta..

1232583.jpg