Tampereella valitaan joka vuosi Mister Tampere. En minä tuollaisista mister-kisoista sen kummemmin perusta, mutta väkisin ne tuppaa jostain aina silmille kumminkin, niin pysyy vähän ajan hermolla. Yleensä kisan voittaa joku mielestäni täysin mitään sanomaton kaveri tai sitten vaihtoehtoisesti joku tosi imelän näköinen tyyppi. Niinpä olenkin nyt sitten vähintäänkin hämmästynyt. Tämän vuoden mister onkin pitkätukkainen, tatuoitu hevimies! Musiikkimaku kävi ilmi aamulehden paperiversiosta, netistä löytyi varsin nihkästi tietoa.

1089613.jpg

Siis onhan tuo tuollainen aika nuori ja vähän pikkupojan näköinen vielä, eikä muutenkaan välttämättä ihan minun makuuni, mutta jos nyt verrataan kaikkiin aikaisempien vuosien mistereihin, niin pätkiihän tuo ne kaikki yliällötykset nyt kuitenkin ihan suvereenisti. Kyllä maailma on taas hitusen parempi paikka elää, kun oikeus on vihdoin voittanut misterkisoissakin.

Tunnustan, että minulla ei ole aavistustakaan millaisia ne muut kilpailijat ovat olleet, että jos se taso on kokonaisuudessaankin parantunut. Kai siellä olisi ollut vielä joku hotimpi kaljupäinen kaveri ja minä täällä hehkutan oikeuden voittoa..

No, joka tapauksessa, jos jotakuta kiinnostaa niin tästä pääsee katsomaan muutaman lisäkuvan ja henkilötiedot tämän vuoden misteristä.


P.S. Jos on aikeita mennä tänään ulos, kannattaa pukea koko vaatekaappi yllensä. Ulkona käy hyytävän jäätävä tuuli. Minä aion kyllä pysyä loppupäivän visusti sisällä, kun kerran pelastuin tuolta jäätymyksestä jo pois.

P.P.S. Tarkoitin tietysti vaatekaapin sisältöä, enkä vaatekaappia.