Tiedättekö mikä on aika tylsää. Se, että työnteko ja erityisesti opiskelu alkaa nyt selkeästi haittaamaan vapaa-aikaa siinä määrin, että ei meinaa enää edes ehtiä ja jaksaa kirjoittaa blogiinsa. Eli jos jonain päivänä minusta ei kuulu mitään, olen luultavasti hautautunut muistiinpanojeni alle tai aivoni ovat sauhahtaneet ruotsin sanojen pänttäämisestä.

Yritän kovasti tsempata itseäni ajattelemalla, että tätä kestää enää seitsemän viikkoa. Vaivaiset seitsemän viikkoa ja sitten se on ohi. Ei muuten koskaan ennen ole seitsemän viikkoa tuntunut niin pitkältä ajalta eteenpäin ajatellessa kuin nyt.

Lisäksi ihmisten elämää hankaloitetaan tuollaisilla mokomilla tositv-ohjelmilla, kuten Big brother, joka on pakko katsoa joka päivä. (Ja ei, en aio alkaa väittelemään ohjelman tarpeellisuudesta tai järkevyydestä nyt, joten jos olet ohjelman vihaaja, niin saat olla rauhassa, mutta anna minun silti katsoa sitä.) Eihän siinä muuten mitään, mutta kuka älykäs on keksinyt, että ohjelma pitää lähettää niin turkasen myöhään! Ihmiselle, jolla on sellaiset työajat kuin minulla, olisi tietysti kauhean paljon viisaampaa mennä nukkumaan jo ennen yhtätoista, mutta enhän minä voi, kun pitää katsoa ensin bb:n päivän jakso. Ja sitten kiireen vilkkaa nukkumaan. Sitähän ei nyt oteta huomioon, että minulla on tallentava digiboksi, eli voisin ottaa ohjelman talteen ja katsella seuraavana päivänä. Katsokaas, kun tyhmästä päästä kärsii koko ihminen, niin minä vaan sitkeästi valvon.

Ja päiväunikierre on valmis..