Jahas, nyt se sitten napsahti omalle kohdalle. Annikki haastoi minut kertomaan, mitä minulla on päälläni.

Tehtävänanto: Kerron mitä minulla on päälläni, kun saan tämän haasteen. Tämän jälkeen valitsen viisi ihmistä, jotka haastan tekemään saman perästä.Heidän tulee myös kirjoittaa nämä säännöt merkintäänsä. linkitän haastamani ihmiset tämän merkinnän loppuun ja käyn ilmoittamassa heidän kommenttilaatikoihinsa haasteesta ja tästä merkinnästä.

Onneksi olen ehtinyt jo vaihtaa vaatteet tuon aamuisen meemin jälkeen, koska olen poistumassa kotoa aivan juuri ihmisten ilmoille. Joten tällä hetkellä minulla on päälläni siniset alusvaatteet, siniset kuluneen näköiset farkut, mustaharmaaraidallinen pitkähelmainen, hupullinen ja  pitkähihainen pusero sekä mustavalkoraidalliset Mutts-aiheiset sukat.

Tähän hätään en ala etsimään viittä ihmistä joka ei tähän olisi vielä vastannut, koska äkkiä katsomalta näyttää, että kaikki ovat jo vastanneet. Mutta jos joku siellä nyt ei ole vielä tähän joutunut, niin olet juuri nyt haastettu!