Tänään olen ehtinyt olla jo kovasti aktiivinen ihminen. Työpäivän jälkeen siis. Ensin kävin kampaajalla vähän siistimässä pehkoani, ja kuuntelemassa että onpa minulla paksusti tukkaa (enpä ole ennen kuullutkaan..) ja kuinka saattaa olla noin hyvin kaupan hiusväri pysynyt päässä. Kampaajatyttö tuntui menevän lähes shokkiin, kun värjäystiedusteluihin (minullako juurikasvua?) vastasin värjääväni aina itse tukkani. Ei meinannut uskoa todeksi, että kaupan väri pysyy niin hyvin jonkun päässä. Tai ei ehkä halunnut uskoa, pettyneenä kun ei päässyt tienaamaan minun hiusteni värjäyksellä.

Kampaajan jälkeen kävin sitten tietenkin ostamassa sitä hiusväriä. Se odottaa minua nyt tuolla pöydällä, josko vielä tänään laittaisin sen päähäni. Tai sitten huomenna aamulla.

848373.jpg

Hiusvärikaupan jälkeen kävin sitten vielä postissa. Siellä minua odotti uusi kiva leluni. Hih. Paitsi noita klemmareita ei kyllä ollut paketissa mukana.

848366.jpg

Tuossa se nyt latautuu sitten, ehkä pääsen vielä tänään tutustumaan uuteen kaveriini. Kaikkea jännää!

Eilen harrastin kaikenlisäksi vielä kotiseutumatkailua, kun ajelin ihan uudella bussivuorolla keskustasta Linnainmaalle. Jännittävä linja 8 kulki osittain ihan uusia reittejä ja maisemia. Että kyllä minulla nyt on ollut tapahtumia vaikka muille jakaa. Onneksi tulee taas viikonloppu, niin saa toipua rauhassa näin sähäkästä elämästä.