Nyt kun kesäloma uhkaavasti vetelee viimeisiään, on aika tehdä pieni yhteenveto näistä neljästä viikosta.

Plussat:
- olen nukkunut pitkiä yöunia
- olen syönyt mansikoita
- olen laiskotellut mökillä
- olen laiskotellut kotona (tämä voidaan tietysti laskea myös miinukseksi)
- olen nähnyt Maj Karman livenä Tammerfesteillä (ja Viikatteen siinä sivussa)
- olen nähnyt Lauri Tähkän ja Elonkerjuun livenä Tammerfesteillä
- olen tehnyt mukavia kävelylenkkejä

Miinukset:
- en ole uinut kertaakaan
- en ole tehnyt suurta kaappi-inventaariota kotona, jollaista suunnittelin ennen loman alkua
- en ole lähettänyt yhtään työhakemusta (aikeena oli aktiivisesti etsiä uutta työtä loman aikana, vain koska olen kyllästynyt vanhaan)
- en ole käynyt Särkänniemessä, enkä missään muuallakaan hurvittelupaikassa
- en ole tehnyt lomareissua mihinkään jännittävään paikkaan
- en ole oikeastaan tehnyt mitään muutakaan mitä suunnittelin ennen loman alkua

Lopputulos: Vaaditaan lisää lomaa ainakin toiset 4 viikkoa